Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

duminică, 8 februarie 2009

Astazi mi-a soptit un inger

Dormeam... am citit si am adormit... profund, poate si dupa gura aia de aer rece si proaspat de dimineata. Dintr-o data in linistea si intunericul din camera, in somn am auzit o soapta, nu stiam ce zice dar insista sa ma trezeasca, in somn, ma incapatanam ca nu vreau sa ma trezesc, apoi... aud: Crisule... soptit. Doar 2 persoane imi spun asa (din cate mai tin si eu minte) pe care mi-e foarte greu sa le refuz, initial am crezut ca e colega mea de apartament, ca are nevoie de mine, ea doarme si acum in camera alaturata. Nu era ea.
Deschid ochii, nu sunt adormita, sunt treaza, uimitor de treaza, am ochii larg deschisi, nu vad decat intuneric, negru... liniste.

Ma ridic si aprind televizorul, imi verific telefonul. In urma cu 20 de minute ma sunase cineva, un numar de Orange, nu il recunosc. Sun eu inapoi si aud: Sunt Tudor(un glas matur), ma gandesc pe cine stiu eu Tudor, apoi dupa o pauza imi zice pentru donare de sange, brusc imi revin, stiu cine e.
Zice, am strans 3 donatori, mai am nevoie si de al patrulea pentru maine, nu am putut sa zic nu, instinctiv... sigur ca da, maine am ceva de rezolvat de dimineata si apoi vin. Il intreb ce face Alexandra, zice ca are cateva semnne ca maduva ei produce trombocite, dar doctorita ei nu e multumita, o s-o mai monitorizeze pana se fac 3 luni de la acel tratament din 23 Ianuarie. I-am zis ca ma voi ruga pentru ea.
M-a intrebat daca am mai donat sange, i-am raspuns ca da. Si mi-a mai zis sa mananc un sandvis, ceva, cu conditia sa nu fie dulce, cu grasime si sa nu beau sau sa mananc ceva ce ar putea contine cofeina. Sa beau multe lichide, neindulcite, bineinteles. Stiam, i-am zis, dar e bine ca mi-a readus aminte.
M-a mai intrebat daca stiu ce o sa le zic celor de la Institut, i-am raspuns, le zic ca donez pentru Tudor Alexandra o fetita de 10 ani din Spitalul Fundeni. A mai adaugat sa le zici ca donezi sange pentru trombocite.

Vreau sa cred ca ingerasul pazitor al Alexandrei m-a trezit din somn.

Alexandra are nevoie de ajutor, de ajutorul nostru. Eu voi dona maine sange, voi ati putea dona si in alta zi. I-am povestit ca am postat anuntul si pe blog si pe forum si mi-a zis ca cineva de pe forum a vazut si l-a sunat si a donat. M-am bucurat.

L-am intrebat fireste, ce se intampla daca tratamentul nu da rezultate. Mi-a zis trist ca o sa repete acelasi tratament din Spania (care costa aproximativ 53 milioane) si daca chiar si apoi nu raspunde, va lua de la fetita mica maduva pentru ea. Aproape am izbuncnit in lacrimi, mi-a simtit vocea si mi-a zis cu aceea voce tremuranda de parinte neputincios si disperat, pentru ca asa a fost pe tot parcursul apelului, ca stie, s-a gandit mult, dar asta e singura solutie, oricat de greu i-ar fi, s-o chinuie si pe cea mica, ca deja decizia e luata.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile