Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

marți, 29 septembrie 2009

Putem sa o ajutam pe Elena sa nu isi piarda vederea!

Elena Sbarcea este mama lui Radu, un copil care nu merita o mama nevazatoare. Are 35 de ani si este o persoana activa, vesela si optimista. Se confrunta, insa, cu o afectiune care se incapataneaza sa o duca la orbire.


"Mi-am jurat sa nu ma las invinsa de niste celule care nu vor sa traiasca. Mi s-a oferit o sansa si apelez la ajutorul OAMENILOR din dumneavoastra.” spune Elena.

La institutul Beike din China se poate trata afectiunea cu transplant de celule stem. Medicii de acolo au estimat costurile pentru tratament la 20.000 USD. Pentru a putea urma tratamentul, acesti bani trebuie stransi pana la data de 12 octombrie.

Sunt sigura ca exista oameni cu suflet care ma pot ajuta. Va multumim!

Conturile in care se pot face donatii sunt urmatoarele:

cont LEI - RO29 RNCB 0318 0045 2226 0001
cont USD - RO82 RNCB 0068 0045 2226 0004
cont EURO - RO12 RNCB 0068 0045 2226 0003 - swift RNCBROBU
BCR Ghencea, titular de cont Elena Sbarcea
Se pot primi donatii prin Paypal la adesa de e-mail: elena.sbarcea@gmail.com

Mai multe detalii, precum si actualizari permanente ale situatiei, sunt disponibile pe blogul Elenei.

Pe Elena am mai intalnit-o si in galeriile online ale colegului nostru, Catalin Savulescu – aici.



Pe blog, Elena isi spune povestea pe larg:

In vara anului 2004, am fost diagnosticata cu o forma de glaucom cu tensiune normala. Mi s-a spus atunci ca e o afectiune care poate fi tinuta sub control si a carei evolutie poate fi stagnata cu ajutorul medicamentelor. Timp de trei ani am urmat inutil tratamentul, pentru ca in toamna anului 2007 pentru prima data, un Profesor Doctor Oftalmolog mi-a spus ca nu e vorba de glaucom si mi-a intrerupt tratamentul.



A urmat o lunga serie de analize (CT, RMN, doppler, diverse ecografii...) pentru a fi pus un nou diagnostic. Medicii care in urma cu 5 ani imi spuneau ca am sa stopez evolutia bolii cu medicamente, acum dadeau din umeri. Mi-am promis ca nu am sa disper pentru a nu-mi distruge copilul. Am capitulat atunci, mi-am spus ca nu mai are rost sa incerc nimic. Eram deja obosita.

Sotul meu, Dan, a incercat o ultima varianta, a trimis institutului Beike din China povestea mea si rezultatele analizelor. Mi-a fost teama ca am sa sper si am sa fiu din nou dezamagita. M-am temut ca imi vor spune ca nu se poate face nimic. Dar n-a fost asa.

Am primit raspunsul medicilor chinezi, este vorba despre o afectiune pe care o pot trata cu ajutorul celulelor stem. Costurile pentru cele 6 doze de implant care imi sunt recomandate, cazarea in spitalul Qingdao din Shijiazhuang pentru 30 de zile si terapia au fost estimate la 20.000 USD.

Ma simt pusa intr-o situatie foarte delicata si anume aceea de a lansa un apel catre dumneavoastra, prin care va rog sa ma sprijiniti financiar…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile