Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

luni, 19 octombrie 2009

Reprezentatia uluitoare a unei romance la "Supertalent 2009" din Germania!

O romanca frumoasa, delicata si nu in ultimul rand talentata este gata sa cucereasca Germania. Petruta Cecilia Kupper o tanara plecata de doar un an din tara a cantat miraculos la nai pe scena concursului "SuperTalent".

Tanara sibianca in varsta de 28 de ani a decis sa participe la concurs pentru a-si ajuta mama, care si-a crescut singura copiii, dar si pe sora bolnava de schizofrenie. "Prima oara m-am gandit ca trebuie sa particip si eu la emisiune cand am ajuns in Germania, acum un an si jumatate. Nu stiam germana asa ca m-am apucat sa invat si apoi am vazut din nou o reclama pentru preselectie. SPER DIN TOT SUFLETUL SA CASTG CONCURSUL" spune Petruta.

Daca va trece si de urmatoarea etapa de preselectie, la care participa peste 30 de concurenti, va ajunge in semifinala concursului "Das Super Talent" ("Supertalent"). Premiul cel mare pus in joc de televiziunea germana este de 100.000 de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile