Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

luni, 1 februarie 2010

Adoptie catelusi - Pupa si Pascal

Am primit acest mesaj induiosator, care merita sa fie vazut de catre cine trebuie, adica de catre cine isi doreste un catelus si/sau o catelusa superbi spre adoptie.

"Acesti doi catei orfani superbi, fetita si baietel, de numai
6 saptamani s-au nascut in zapada lui decembrie, in Bucuresti. Ar fi murit de frig, asa ca i-am luat in casa si i-am hranit cu biberonul de la de 3 zile. Acum sunt destul de voinici, sunt deparazitati si au primul vaccin facut si isi cauta stapani. Daca stiti pe cineva responsabil care isi doreste o frumusete de catel (la alegere), va rog sa ma anuntati. Daca nu, atunci poate puteti ajuta dand mai departe mailul, in speranta ca isi gasesc si amaratii astia o casuta. Pupa este cea cu blanita mai lunga si cu pata alba pe piept, este energica si vorbareata, foarte adaptabila. Pascal este cel mai mic si mai timid, in acelasi timp si mai cuminte. Sunt metisi, frati si nascuti pe 15 Decembrie 2009. La maturitate vor avea aproximativ 12-15 kg, deci vor fi de talie maxim medie. Adoptiile in Bucuresti merg foarte prost in perioada asta, asa ca ne-am gandit sa incercam si in alte orase.Ne ocupam noi de transport si de tot ce mai trebuie (sfaturi, carnetele de sanatate, castrare cand va fi cazul etc). Se pot adopta atat la curte, cat si la apartament (pt baiat). Multumim si asteptam un semn!"
Laura Parvan/Dr. Med. Vet./0722166767/laura.nepentes@yahoo.com











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile