Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

vineri, 24 decembrie 2010

Exista sau nu exista Mos Craciun?

Mi-a aratat un prieten un articol ce merita citit si discutat, pe blogul viata la tara.

Iata si site-ul campaniei: Buy Nothing For Christmas

Daca ar fi sa promovez o astfel de campanie, as face-o altfel: “Cumpara mai putin de Craciun!” Inteleg foarte bine ideea, Craciunul a devenit o “afacere”, o isterie colectiva. Majoritatea vad in acest moment nu Nasterea lui Hristos, ci venirea lui Mos Craciun. Si totusi, evenimentul ESTE Nasterea lui Hristos. Mos Craciun e o deturnare.
Restul articolului aici.

Bucuriile CRACIUNULUI si intelesul Nasterii Domnului sunt doua articole care mi-au atras atentia. Asa cum le-am primit si eu pe mail, asa vi le impartasesc si voua!
Un an nou cu bucurii si multe binecuvantari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile