Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

vineri, 17 mai 2013

Un suflet deosebit si o voce remarcabila - Rori Manolache

RORI MANOLACHE-NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU Litie - {RORI MANOLACHE}

Vezi mai multe video din muzica


M-a învrednicit Dumnezeu să cunosc un suflet cald şi blând şi apoi mi-a fost dat să aud şi vocea cu care tot El l-a înzestrat când a venit pe acest pământ.

Vă las să vă delectaţi cu cele câteva melodii pe care le-a postat pe web. Pentru un repertoriu mai variat, vă puteţi adresa direct lui Rori, care a lansat deja 3 volume de pricesne (sau cântări bisericeşti) şi unul de colinde de Crăciun. Datele lui de contact sunt: rori.manolache@yahoo.com, telefon: 0751819890.

RORI MANOLACHE - TATAL NOSTRU

Ascultă mai multe audio soundtrack


Mai jos aveţi şi titlurile din toate cele 3 volume de pricesne, care mie imi liniştesc sufletul de fiecare dată când le ascult.

Volumul 1

1. Mama
2. Pentru Tine, Doamne
3. O, Măicuţă Sfântă
4. O, Doamne, Dumnezeul meu
5. Preasfânta Maica şi Fecioară
6. Ridica-voi ochii mei la ceruri
7. Cruce sfântă părăsită
8. Prea Sfântă Născătoare
9. Străin am fost odată
10.Ţie Maica îţi cer
11.A batut la uşa ta cineva
12.Iartă-mă
13.Iubite-voi, Doamne

Volumul 2

1. Tatăl nostru
2. Sfinte Dumnezeule
3. Biserica străbună
4. Imnul Adormirii Maicii Domnului
5. 'Naintea ta, Hristoase
6. Blândul păstor
7. Să faci, o, Iisuse
8. Iisuse, veşnic călător
9. Ajutor, Maică Fecioară
10.La umbra crucii Tale
11.Sfânta Liturghie
12.Pe tine te lăudăm

Volumul 3

1. Unde să mă duc?
2. Veniţi crestini
3. Iisus ne cheamă jalnic
4. Oile Mele
5. Prieten bun
6. Cu cântare de mărire
7. Marie, Sfântă Fecioară
8. Nasterea ta, Preacuraă
9. Fecioara la munte (Muntele Athos)
10.Salcia pletoasă
11.Născătoare de Dumnezeu (Litie)

RORI MANOLACHE - MAMA,DATORIA-MAMEI

Asculta mai multe audio soundtrack 

Volumul 4

1. Stau adeseori pe gânduri si privesc
2. Doamne, eşti a mea iubire
3. O, Marie Sfântă
4. Drumul Crucii, drumul Crucii
5. Ce folos, ce folos
6. Cui să-mi plâng durerea?
7. Trăia odată într-o căsuţă " (Mama) "
8. În fiecare dimineaţă
9. N-am aur eu, nici pietre scumpe
10.Preamilostivă Maică
11.Cămara Ta, Mântuitorule

Preţul fiecărui album este de 15 lei. Livrarea se face în Bucuresti în persoană, mă contactaţi ori pe mine, ori pe Rori, iar pentru provincie şi străinătate, vorbiţi cu Rori şi în functie de locul dorit de livrare se stabileşte şi transportul (în principu, prin poştă).

Dacă doriti să vă răspund eu solicitărilor de comenzi pentru Bucureşti, mă gasiţi la adresa de e-mail cu care v-aţi obişnuit: ganduridesprevoi@yahoo.ca.

Cu smerenia, rugaciunea şi iubirea să ne mângâiem sufletul, iar cu cântecele de suflet despre Dumnezeu şi Măicuţa Sa să ne despietrim inimile în toată viaţa noastră!
Hristos a înviat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile