Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

luni, 26 noiembrie 2012

26 Noiembrie - Sfantul Stelian - ocrotitorul copiilor

Doamne ajuta, dragii mei!
 
Minunati sunt Sfintii lui Dumnezeu si minunata este lucrarea lor...spun asta pentru ca aseara am fost la conferinta cu Pr Nicolae Tanase unde m-am intalnit cu o multime de prieteni care voiau  sa contribuie pentru a face o bucurie micilor pacienti de la  Spitalul Marie Curie...astfel ca in momentul de fata am ajung la suma de 3000lei.
Cum am mai spus aproximativ 1750lei vor si pentru Acatistul Sf Stelian si carticele cu pilde ortodoxe si povestiri cu talc.
 
De asemenea am primit baxuri cu napolitane (600 napolitane) vrac, pe care va trebui sa le asezam frumos in pungute mici, tocmai pt ca nu sunt ambalate.
 
Inca mai am banuti de primit pe card, atat din tara cat si din strainatate.
 
Vreau sa ne dati idei si sugestii ce putem lua de restul de banuti. Bananele in Carrefour sunt 5lei, adica mai mult decat crezuseram initial. Daca stiti o piata en-gross, cu preturi mici, sa ne spuneti. De asemenea bomboane, ciocolate ori portocale, mandarine, dati-ne de veste, preturi, zone, etc.
 
Inca un aspect ar fi pungutele in care vom pune totul. Ma gandesc la unele gen pungutele de la libraria Sophia, daca stiti un cost al lor, etc.
 
De asemena cei care vor sa contribuie si inca nu s-au intalnit cu mine ori am uitat de voi, nu v-am sunat, va rog sa imi amintiti...mai ales ca am multe adrese de mail pe care nu le asociez cu o persoana.:)   happy
 
Incerc sa strang totul pana sambata pentru ca atunci ar fi bine sa mergem la cumparaturi si apoi sa asezam totul in pungute, iar luni seara sa le impartim copilasilor si sa impartasim cateva momente cu ei.
 
Voi reveni cu detalii!
 
 Sfantul Stelian sa rasplateasca jertfa tuturor!
 
Alina Cainaru
Tel: 0766 885 772
 

 
Doamne ajuta, tuturor!
 
Va scriu pentru a va da detalii referitor la ceea ce s-a intamplat pana acum si pentru a ne sfatui ce vom face de-acum inainte.
 
Momentan avem aproximativ 1500 lei stransi si cateva bonuri de masa.
 
Parintele a dat comanda pentru cele 500 de acatiste ale Sfantului Stelian, iar costul lor este de 250 lei.
 
Un calcul teoretic in cazul bananelor pe care l-am facut cu 4lei/kg si 4 banane/kg, ar fi cam 500 lei.
 
Iata si propunerea primita:
"Alina, am vorbit cu dl Leon Magdan de la Editura Mateias, care are multe carti cu povestiri morale pt copii. Ma gandeam ca le-am face o bucurie       copiilor daca le-am cumpara cate o carticica de povestiri morale, pe langa acatistul Sf. Stelian. O carticica mai mare, "Pilde ortodoxe si povestiri cu talc" costa 2 lei, iar unele mai  mici(sunt mai multe titluri si contin o povestire cu ilustratii color) costa 1 leu. Dl Magdan mi-a propus ca daca comandam 500 de carti mari si 500 mici ne ofera bonus 1000 de reviste, pe grupe de varsta, ce contin si jucarii, si un spectacol pentru copiii internati... Spunea ca a mai       sustinut spectacole in acest spital! Pentru carti am avea nevoie de 1500 lei..."
 
Banuti mai sunt de luat cel putin vreo 500lei din ce imi amintesc eu acum, banuti de intrat pe card, banuti de la pensionari, etc.
 
Mi-ar placea ca in ziua praznuirii Sfantului Stelian sa ne imbracam in costume populare(cine are, daca nu mai pot imprumuta eu) pentru a pastra vie traditia portului popular romanesc.
 
 Sfantul Stelian sa rasplateasca jertfa tuturor!
 
:) happy
 
Alina Cainaru
Tel: 0766 885 772
 

 
 
 
Doamne ajuta, tuturor!
 
Luna lui brumar aduce cu ea multi sfinti dragi noua.... unul dintre sfinti este si Sfantul Stelian (26 noiembrie)-ocrotitorul copiilor, iar Spitalul Budimex (Marie Curie) il are ca ocrotitor. 
Parintele Mihai Dinu de la bisericuta din incinta spitalului, doreste ca sa aducem o mica atentie fiecarui copil internat in spital. Numarul paturilor din spital este de 500.
Astfel vrem sa strangem o suma de banuti, cat se poate, pentru a face o bucurie copilasilor internati.  
Un exemplu de cadou este un acatist al Sfantului Stelian si o banana, insa totul se va hotari in functie de cati banuti se vor strange.
Cine poate si doreste sa participe este binevenit, cine nu poate nu-i nimic, ne poate ajuta la cumparaturi, ne poate da idei, ne puteti spune unde gasim preturi mai bune sau persoane care doresc sa faca milostenie.
Ziua praznicului Sfantului Stelian va fi luni, iar cadourile vor fi impartite seara, intru-cat cei mai multi dintre noi lucram....asa ca parintele ne invita sa mergem impreuna sa facem o bucurie copiilor.
 
Unul din motivele pentru care vreau neaparat sa merg este micuta Loredana...
Acum vreo 2 sau 3 ani cantam colinde copiilor in spital si am vazut o fetita mica cu niste probleme la o manuta si un piciorus...si-atat la momentul respectiv...
Anul trecut ma aflam din nou cu colindul la spital si am vazut-o ...atunci mi-am dat seama ca am mai vazut-o si asa am aflat  ca a fost parasita la nastere ...detaliile le puteti vedea accesand link-ul urmator: 
 
Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil si Sfantul Stelian sa ne ocroteasca!
 
:) happy
 Alina Cainaru
Tel: 0766 885 772
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile