Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

joi, 24 ianuarie 2013

Insarcinata si debusolata? Spune NU avortului!!!


 

Gianna Jessen - supravietuitoare a unui avort salin

Cere AJUTOR si de aici - Asociatia Pro Vita pentru nascuti si nenascuti!

Asociatia Pro Vita pentru nascuti si nenascuti, Str. N. Iorga nr. 72, Vălenii de Munte Jud. Prahova
Adresa Taberei: Asociatia Pro Vita, Sat Valea Screzii, com. Posesti, jud Prahova, Romania
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001451841601#!/asociatiaprovitavaleaplopului
Telefoane:
0744376544
0746014605
0744290471
0741989024
0745223663
0745068000
asociatiaprovita@gmail.com
asociatiaprovita@hotmail.com
preotnicolaetanase@gmail.com

Avort in direct - ceva mai crud de atat nu am vazut in toata viata mea! ACUM INTELEG IARASI DE CE DUMNEZEU ESTE ATAT DE SUPARAT PE  NOI! SI TOTUSI, DUMNEZEU SI PENTRU ASTFEL DE FAPTE DORESTE SA NE IERTE... (sa facem spovedanie curata)

Fiecare dintre noi trebuie sa fim apostolii impotriva avortului - ADICA CU PROPOVADUIRE DIN TOT SUFLETUL, PE TOATE CAILE, CU ORICE OCAZIE!!!  (Sufletele copiilor morti nebotezati nu ajung in Rai!!! Le condamnam si pe ele!)
Ma iertati ca scriu cu acest tip de scris, dar nu stiu cum sa exprim mai bine in scris durerea simtita! Va rog, vizionati acest video si transmiteti-l mai departe.

Daca auziti pe careva ca vrea sa faca avort, vorbiti cu ea, oferiti-i ajutor, Asociatia Pro Vita OFERA AJUTOR! Maicuta Domnului si toti sfintii, DUMNEZEU, o va ocroti si pe ea si pe copil, daca il va pastra! Sa le aratam aceste informatii, acest video, sa nu stam nepasatori, ca atfel devenim complicii lor, mamelor dezorientate! Am fost si eu pusa intr-o astfel situatie de 3 ori pana acum si nu am stiut cum sa le conving sa nu avorteze, mare durere sufleteasca!

Sa ne ajute Bunul Dumnezeu pe toti in aceasta lupta!


Unde se află sufletele copiilor avortaţi şi care va fi soarta lor la judecata de apoi?

Sinodul VI Ecumenic în canonul 83, spune: "Cei morţi nu pot fi botezaţi, după cum nu pot fi nici împărtăşiţi". Deci copiii avortaţi, născuţi fără de vreme, pierduţi fără voie, sau care mor îndată după naştere, fără a primi botezul, nu pot fi botezaţi nicidecum după moarte, pentru că nu mai sunt vii. Nu pot fi pomeniţi nici la biserică, pentru că nu sunt botezaţi şi nu au nume. Ei nu sunt membri ai Bisericii lui Hristos.
Copiii care mor nebotezaţi, din motive independente de voinţa părinţilor sau a preoţilor, se pot considera părtaşi la botezul dorinţei, ca şi drepţii Vechiului Testament, sau prin analogie cu vindecările făcute de Iisus Hristos la rugăciunile părinţilor sau ale prietenilor. Căci Dumnezeu nu pedepseşte pe cel nevinovat, ci dimpotrivă, căci El a creat pe om spre fericire. Totuşi, părinţii copiilor se vor spovedi şi li se va rândui canon potrivit cu grija sau nepăsarea lor. Adică să boteze sau să crească un copil sărac, să viziteze un loc sfânt, să facă milostenie, să facă metanii, să ţină post etc.
Pentru cei ucişi de părinţi cu voia lor, întreaga răspundere rămâne asupra părinţilor.
În Pravila Bisericească a Arhimandritului Nicodim Sachelarie, cap. 178, citim următoarele despre acest lucru:

"Pentru copiii avortaţi şi care mor nebotezaţi nu se află nicăieri învăţătură, nici în Sfânta Scriptură, nici la Sfinţii Părinţi, fiindcă viaţa oamenilor, atât a celor maturi, cât şi a celor necreştini, este în mâna Făcătorului lor, care nu poate fi obligat să descopere toată iconomia providenţei Sale muritorilor, nici să cunoască ceea ce nu le este de folos. Chemarea glasului Său răsună mereu în lume şi cei ce aud au datoria să răspundă, numai în măsura de ei înţeleasă şi pentru ei dată. De bună seamă că Dumnezeu nu pedepseşte pe cei ce nu cunosc legile şi mai ales pe copiii nebotezaţi. Ba, dimpotrivă. El a creat pe om spre fericire şi, deci, copiii care n-au putut folosi libera lor voinţă şi putere în virtutea scopului pentru care omul a fost creat, El îi fericeşte pentru existenţa lor, asa cum şi ei Il laudă pentru aceeaşi existenţă nevinovată şi frumoasa creaţiune naturală. Astfel, ei sunt rânduiţi la fericirea naturală a existenţei, dar nu la cea a răsplătirii după merite, întrucat nu au fapte virtuoase".

Pravila lui Matei Basarab, în capitolul 153, spune despre copiii nebotezaţi:

"Iar câţi coconi ai creştinilor mor nebotezaţi, aşijderea şi ai păgânilor, aceia nu merg nici în împărăţia cerurilor, nici în muncă, ci numai la un loc luminos." (Ibidem, 154).



Maicuta Domnului cu noi toti!



La fiecare 94 de secunde Planet Parenthood vindecă o femeie de boala teribilă numită sarcină





11 ianuarie 2013(LiveActionNews.orgSunt atât de încântată, dragii mei! Încântată şi plină de inspiraţie. Vedeţi, tocmai am aflat că în 2012 Planet Parenthood a vindecat 330 000 de femei de o boală teribilă şi periculoasă. Mă refer, desigur, la sarcină.

Doar cu micuţa suma de 542,4 milioane de dolari din banii contribuabilului, curajoşii şi dedicaţii funcţionari publici ai Planet Parenthood au fost capabili să vindece o femeie la fiecare 94 de secunde. Aţi auzit bine: în 2012, la fiecare 94 de secunde o femeie a fost eliberată de groaznică soartă a sarcinii şi a naşterii. Poate voi nu sunteţi familiarizaţi cu acea operaţie care salvează vieţi numită avort, dar eu îmi petrec mult timp citind documentaţie care discută dreptul la alegere, deci lăsaţi-mă să vă explic ce înseamnă, pe baza a ceea ce am învăţat:

După ce face acasă o petrecere-ritual de însănătoşire împreună cu prietenele ei, femeia se duce la Planet Parenthood unde este escortată să treacă de un grup violent de fanatici anti-avort care ţipă şi agită arme ca să poată intra într-o oază de linişte şi raţiune. În sala de aşteptare a Planet Parenthood tânăra femeie e aşezată cu mare grijă într-un scaun roz capitonat, i se dă o ceaşcă de ceai de ierburi, apoi e sfătuita sincer şi amănunţit de un consilier acreditat în legătură cu diferitele opţiuni pe care le are.
(Admiţând, bineînţeles, că sala de aşteptare în care se afla nu e distrusă de bombă vreunui fanatic care urăşte femeile şi divinizează fetuşii, lucru care se întâmplă aproape în fiecare zi!)

În momentul în care realizează că avortul este singura alegere cu adevărat inteligentă pe care-o poate face, care-i dă înapoi controlul şi o face să scape de nedoritul parazit extraterestru care creşte înăuntrul ei, femeia poate să vorbească timp îndelungat cu un doctor sfătos ca un bunic care-i vorbeşte la per-tu şi îi pune întrebări iscoditoare şi personale într-un efort sincer s-o înţeleagă la un nivel spiritual.

(În statul Texas, femeia e apoi ataşată de un scaun ca la un dentist din secolul 19, i se ţin ochii deschişi cu forţa ca în scena aceea din ‘Portocala mecanica’ şi i se arata o sonogramă cu grămada de celule care-i invadează corpul pe un ecran TV plasmă de 52 de inch în timp ce o voce înfricoşătoare îi descrie fetusul în mod ameninţător şi o numeşte desfrânată)

Acum vine momentul avortului, în care o masă gelatinoasa, care încă nu seamănă nici pe departe cu un copil, e extrasă în mod iubitor din uterul femeii de către bătrânul doctor cu alură de bunic, în timp ce o asistentă grijulie îi ţine mâna femeii, o priveşte în ochi şi-i reaminteşte că nu e în nici un fel responsabilă pentru prezenţa masei gelatinoase şi că nu are nici o responsabilitate în privinţa ei.

Avortul în sine nu e dureros, e ca un fel de mâncărime. Când totul s-a terminat, e ca un sentiment de însănătoşire profundă şi luminare spirituală. Familia femeii e invitată în sala de recuperare, unde toată lumea mănâncă fructe proaspete şi recită poeme din Sylvia Plath.

Acuma, tu poţi fi unul din puţinii oameni rămaşi în ţara asta care nu s-a eliberat de secole de îndoctrinare patriarhală religioasă. Ai putea să te gândeşti că nu e bine ca banii contribuabilului să plătească pentru avorturi. Ce să zic: în primul rând nu ai deloc dreptate. În al doilea rând, Planet Parenthood nu foloseşte pentru avorturi nici unul din banii tăi amărâţi de contribuabil. Pentru că ei au o grămadă de bani! Au bunuri în valoare de 1,2 miliarde de dolari, aşa că nu e nevoie de nici un chirurg super-deştept ca să-şi dea seama că ei îţi pot folosi banii pentru alte chestii pe care le practică, gen, aaa, mă gândesc că poate chestii legate de cancer?... Şi... a, da: prezervative! – Şi folosesc proprii lor bani ca să ofere avorturi gratuite, altruiste şi non-profit unor femei care au nevoie de ele.

Timp de mii de ani femeile care rămâneau însărcinate n-au avut de ales decât să sufere rezultatele oribile ale sarcinii: creşterea în greutate, greţurile, opinia că hainele de copii sunt drăguţe, durerea incomparabilă a travaliului şi a naşterii şi în cele din urmă povara devastatoare de suflete care este maternitatea.

Dar acum, mulţumită oamenilor drăguţi – nu, angelici! – De la Planet Parenthood, femeile pot evita toate acestea, şi cu o simplă procedură, total lipsită de risc, luminată spiritual şi care-i redă controlul personal, pot fi lipsite complet de non-persoana tumorală pe care o incubează fără voia lor şi de boala periculoasă, de prea multe ori fatală, a sarcinii.

Una la 94 de secunde. Ca ţară ar trebui să fim mândri de asta.

 Sursa: http://www.lifesitenews.com


Avortul a devenit o industrie puternica si influenta. Cu cinism, cei care pretind ca "ajuta femeile" opereaza in toata lumea o retea de mii de clinici, cu o cifra de afaceri de miliarde de euro. Bani patati de sange. Organizatiile, medicii si politicienii pro-avort din Romania si din intreaga lume, tin femeile in ignoranta ascunzandu-le, prin omisiune sau minciuna, adevarata natura a acestui act criminal, dar si consecintele devastatoare pe care avortul le are chiar asupra femeilor care-l fac.

Exista persoane care atat de usor au recurs la avort. O sarcina nedorita, un copil diagnosticat cu probleme majore (genetice sau malformative), sunt unele dintre motivele care le determina pe femei sa faca avort crezand ca prin aceasta metoda vor scapa de problemele pe care le-ar putea avea ulterior. Prin legalizarea unei astfel de practici, societatea incurajeaza continuu avortul si-l considera o “solutie sigura” la situatia in care te afli. Nu sunt mirat sa vad ca societatea promoveaza avortul deoarece pierzand simtul adevaratelor valori morale si spirituale societatea a pierdut si adevarata valoare a vietii, insa am ramas socat de-a dreptul sa vad cum anumiti doctori exercita o puternica influenta asupra parintilor carora li s-a nascut un copil dar copilul are probleme majore. Solutia este aceeasi: crima, incepand de la “tratamente” aplicate pentru “usurarea suferintelor” pana la deconectare de la aparate. Daca aflat in pantec, bebelusul nu este considerat inca o persoana de catre multi, atunci cand deja este nascut, cu ce drept exercitam puterea de decizie asupra vietii sau a mortii lui !?
Poate ca ne este greu sa recunoastem si probabil multi nu vor fi de acord cu ceea ce voi spune insa, cu regret afirm ca societatea noastra promoveaza MOARTEA si nu VIATA. Cand alegi Avortul, trebuie sa intelegi ca ai ales moartea. Probabil vei spune “tu nu esti nici specialist in medicina si nici nu cunosti situatiile si motivele pentru care femeile aleg sa faca avort”. Perfect de acord cu tine insa vreau sa urmaresti cu atentie experienta unui specialist in domeniu si materialul pe care el l-a publicat in urma experientelor lui.
Sunt convins ca ceea ce vei citi si vedea mai jos te vor determina sa iti schimbi hotararea, daca ai ales sa faci avort, si sa devii un om care promoveaza VIATA si nu moartea.
 
Dr. Bernard N. Nathanson, descrie cum se face un avort si cum se comporta copilul cand bisturiul se apropie si incearca sa il sfasie.

partea 1: prezentarea Dr. Bernard Nathanson, descrierea tehnologiei cu ultrasunete si cum putem vedea pentru prima data in pantec;

partea 2: descrierea detaliata a tehnologiei ultrasunetelor si exemplificarea ei;

partea 3: prezentarea dezvoltarii fetusului de la 4 saptamani la 28 de saptamani cu ajutorul machetelor din plastic tridimensionale;

partea 4: prezentarea uneltelor unui avortionist si filmarea unui avort prin absorbtie, prin aspiratie;

partea 5: Dr. Nathanson discuta cu un avortionist care i-a permis sa filmeze cu ultrasunete avortul prin absorbtie/aspiratie. Acesta dupa ce a facut peste 10.000 de avorturi, impresionat de filmarea prin ultrasunete a renuntat sa mai faca vreun avort;

partea 6: prezinta o fetita care tocmai urmeaza sa fie avortata si care se misca in pantec, bataile inimii ii cresc la 140 pe minut si din cand in cand isi suge degetul. Pe masura ce pompa de absorbtie a avortionistului patrunde in pantec, fetita se retrage violent in coltul opus incercand sa evite instrumentul. Gura ei este vizibil deschisa, intr-un strigat mut de disperare;

partea 7: bataile inimii cresc la peste 200 pe minut pe masura ce simte agresiunea. Se zbate violent intr-o incercare fara reusita de a evita instrumentul. Pompa de absorbtie a avortionistului incepe sa ii sfasie membrele copilului, in urma lasand doar capul in uter care este prea mare pentru a fi scos intreg. Avortionistul incearca sa sfartece capul cu un forceps;

partea 8: intr-un efort pentru a "dezumaniza" procedura, avortionistul si anestezistul se refera la capul copilului numindu-l "numarul 1". Avortionistul sfarteca "numarul 1" cu forcepsul si il scoate bucata cu bucata din uter;

partea 9: statisticile avortionistilor sunt relevate si se explica cine beneficiaza de pe urma industriei avortului si a anticonceptionalelor;

partea 10: femeile sunt victime de asemenea, alaturi de pruncii omorati. Nu li s-a spus nimic despre copilul nenascut si despre procedura de avort. Pantecele le-a fost perforat, infectat, distrus si sterilizat. Toate ca rezultat al unei operatii despre care majoritatea nu cunosc adevarul.

Urmariti filmul “Strigatul mut”. Filme ca acesta trebuie sa faca parte din informarea femeilor inainte de a face un avort, conform legislatiei. Din pacate, presiunea din partea suporterilor avortului si a organizatiilor neguvernamentale ce promoveaza asa zisa "planificare familiala" determina putine femei sa aleaga avortul in cunostinta deplina a procedurii, urmarilor dar mai ales asupra semnificatiei morale. Marea majoritate recurg la avort intr-o totala necunostinta de cauza.  
Recunoasterea pruncului nenascut ca fiinta a cunoscut o evolutie de-a lungul timpului, de la momentul nasterii pana la 3 luni sau mai putin, in functie de diverse state. Iar pe masura ce instrumentele de detectare permit, aflam din ce in ce mai mult despre evolutia in pantec a copilului, de la momentul conceperii pana la nastere.
Filmul "Strigatul mut" este realizat si prezentat de dr. Bernard Nathanson. Acest film l-a schimbat total. Din director al unei clinici de avorturi din New York si fondator al NARAL, organizatie cu un rol crucial in legalizarea avortului in SUA, dr. Nathanson a devenit un mare luptator pentru cauza vietii. Acest film nu are nimic a face cu religia. Dr. Nathanson s-a declarat ateu. Acest film nu are nimic a face cu convingerile personale. Este doar crudul adevar si anume acela ca avortul nu inseamna "dreptul femeii de a alege", ci o crima comisa "legal" impotriva unei fiinte umane.
Unii spun că... Un avort este o intervenţie banală prin care se îndepărtează un ghem de ţesuturi numit produs de concepţie. Acesta este o parte din corpul mamei. E cam la fel ca la o apendicită. Sau la extracţia unei măsele. Decizia de a păstra sau nu sarcina este exclusiv problema privată a femeii, care are dreptul suveran de a hotărî ce face cu trupul ei. Aşadar, avortul trebuie să fie legal şi accesibil oricărei femei. Cei care fac avorturi salvează femeile de la o viaţă nefericită sau de la complicaţiile unui avort empiric. Avortul este sigur şi fără urmări. Avortul este soluţia cea mai potrivită pentru o sarcină nedorită!
Alţii cred că... Avortul este uciderea brutală a unei fiinţe umane, deplină, unică, lipsită de apărare. Copilul nenăscut este o persoană umană şi ar trebui să fie protejat prin lege la fel ca oricare dintre noi. Medicii avorţionişti sunt parte a unui business mondial care, sub aparenţa "ajutorării femeilor", produce miliarde de dolari profit. Femeile care au făcut un avort suferă foarte des de urmări fizice şi psihice devastatoare. Avortul nu este niciodată o soluţie pentru o sarcină nedorită.
Sursa: Cris-Ierusalim

 

De ce mor copiii?

Marsul pentru viata, 25 Ianuarie 3013

Unde esti mama?

Te caut mama
dar te gasesc doar
in vise;
Te vad frumoasa
dar trista ca o salcie
ce-si plange durerea
ingenuncheata
de pacat.
Ti-ai ferecat bucuria
cu lacatul suferintei
cand m-ai uitat
intro clipa de ratacire
prin viata.
Primul meu cuvant,
l-am daruit unui inger;
si primul pas l-am facut
doar ca sa-i dau
prima imbratisare.
Iar el mi-a mangaiat
crestetul si sufletul
cu aripa dragostei,
lui Dumnezeu.
Cred ca am ochii tatei
inlacrimati de vina
si zambetul tau;
mi l-ai imprumutat cand
m-ai lasat
la nastere.
Te caut sa ti-l inapoiez
si sa-ti multumesc
doar pentru ca
m-ai lasat ... Luminii!

Angelina Nadejde

Glasul constiintei

Iata lumea te indeamna
La rasfatul ei
Si plecandu-te chemarii,
Prada esti destrabalarii.


Haine noi acum la moda,
Trebuie sa ai,
Iar a sufletului haina
Cum o vei pazi in taina?


Plecaciuni cu lingusire
Trebuie sa stii,
Iar cand stai la Rugaciune
Nu mai este plecaciune.


Vizitari cu multa fala
Trebuie sa faci,
Iar la Sfanta Liturghie
Stai cu inima pustie.


Cu stiintele naturii
Mintea ti-ai hranit,
Iar ceva din vesnicie
Mintea ta nimic nu stie.


Pana cand mai este vreme
Cauta-ti liman,
Daca soarele se pleaca,
Luntrea vietii se ineaca.


Fugi de lumea cea desarta
Plina de sminteli,
Si cu flacara credintii,
Tine calea pocaintii.


Lasa cartile profane
Fara capatai
Si le ia pe cele sfinte
Ca sa prinzi ceva la minte.


La prietenii din lume
Nu te potrivi,
Ci sa ai prietenie
Cu cinstita curatie.


Mintea ta este faclie
Fara untdelemn,
De la Domnul cere mila
Pana cand mai ai “festila”.


Vantul rau al necredintii
Canta la urechi,
Si de uiti “chemarea sfanta”
Vei juca precum iti canta.


Tine minte frica mortii,
Nu uita de ea,
Cine nu-i deprins s-o poarte,
Sufletul isi da la moarte.


Rugaciune cu trezvire
Cauta sa ai
Caci prin darul rugaciunii
Piere duhul uraciunii.


Inaltarea cea desarta
Grabnic s-o arunci,
Caci la gandul inaltarii
Bate vantul desfranarii.


Cu naravul trandavirii
Nu calatori,
Caci pe urma trandavirii
Vine boala nesimtirii.


Fii cu dragoste curata
Catre Dumnezeu,
Parasind pe cea trupeasca
Pentru cea Dumnezeiasca.


Spre adancul umilintii
Pleaca-te mereu,
Caci din “apa umilintii”
Au baut in viata sfintii.

Sfantul Ioan Iacob Hozevitul

Doamne, cer iertare!

Of, iar am pus capul pe perna moale
Si de piatra pare, a vrea, sa-mi fie
Doamne, de ce sufletul ma doare?
De ce fara tine inima-I pustie?
As striga, in noapte fiece pacat
As urla, in ploaie sa se spele.
Caci mai rau ca Petru, eu, m-am lepadat
As dormi pe patul aspru de nuiele.
Nu-I de-ajuns nimic, sa cer iertare
Ard si de rusine ma sufoc.
Lutul de pe carne, strange si ma doare
Sufletul ar vrea si el un loc.
Stiu, ca pentru toti ai un loc in rai
Calea si Cuvantul insusi, ni le-ai dat
Insa noi, nebuni drumul ratacim
Iarta-ne iar Doamne, drumul l-am uitat!
Cat ne mai induri, cat ne mai amani
Cat ne mai ingadui, ca sa fim pagani?
Zi de zi, ma minunez cum poti
Sa ai asa rabdare! Ne iubesti pe toti!
Miezul noptii vine, cate soapte spun?
Doamne cer iertare! Tie ma supun?
Tot mai putini Doamne, ne-ndreptam spre tine
Insa vrem in zori, sa ne fie bine.
Cristina

Cand murim

Noi cand murim
Nu ne gandim
Decat sa fim
Fara durere,
Si mai speram
Ca o sa dam
Da-ngenunchem
Fara putere.
Ma tot gandesc
De-i omenesc.
Asa-i firesc
Sa se intample?
Chiar de-i un pic
Vreau aer, zic
Si sange-n tample.
Noi cand murim
Nu mai gandim
Nu mai vorbim
Dar s-ar putea,
C-o viata sa mai fim datori,
Sa sarutam lumina-n zori,
Sa devenim nemuritori.
De-ar fi asa!
Ioana Haitchi

Spovedania

Pacatele pe care noi le-avem,
Sa le marturisim fara rusine,
Sa alergam catre duhovnic fericiti,
Ca sa scapam de greutatea grea, ca de carbune.
Dar inainte sa ne spovedim,
Sa ne gandim cu luare aminte,
La toate cele cate am facut
Si am pacatuit in gand, in fapta si in minte.
In sufletul ce pacatos,
Lumina vie nu strapunge,
Si-ntuneric nu-l putem vedea
Pe Cel ce ne-a rascumparat cu sange.
Ca Duhul Sfant sa vina intru noi,
O curatie sufleteasca trebuie sa fie,
Orice porunca de vom incalca
Putoarea, duhul il alunga.
Cand Duhul Sfant se-ndeparteaza,
In suflet intunericul se-avanta
Si devenim mai orbi ca niciodata
Acoperindu-ne de patimile ce ne-ncanta.
De facem un pacat ne-ascundem,
De ochiul lumii trecator,
Fugim de critica morala
Si nu ne temem de Judecator.
dr. Radu Tincu

O, fiul Meu, O, fiica Mea!

O fiul Meu, o fiica Mea
Cit ma-ntristeaza fapta ta
Ca ai cazut in pacat greu
Si ai gresit spre mine Dumnezeu
Ai ratacit-ntreaga viata ta
Gresind mereu cu fapta ta
Astept la tine Dumnezeu
Un semn sa-mi ierti pacatul meu
Caci am gresit in fata ta
Caci am gresit cu fapta mea
Caci am gresit spre tine Dumnezeu
Si mare e pacatul meu
O fiul Meu,o fiica Mea
Eu voi ierta mereu fapta ta
De in pacat nu vei cadea
Eu voi ierta mereu pacatul tau
Ca eu sunt bunul Dumnezeu
O fiul Meu,o fiica Mea
O doamne Dumnezeu
O cit de greu-I pacatul meu
Caci am gresit, eu am gresit
O doamne Dumnezeu
As vrea sa vad iar chipul Tau
O Doamne,o Doamne !
Caci am gresit cu fapta mea
Gresit-am mult-naintea Ta
Ca sa devii iar fiica Mea
Ca sa devii iar fiul Meu
Indreapta iarasi chipul tau
Si vin spre mine Dumnezeu
Ca sa fii iar ca la-nceput
Sa fii curat cum te-am nascut
O fiul Meu,o fiica Mea!
O fiul Meu,o fiica Mea!
Petru Calimanescu, 2010



Paza sufletului - Sf. Ioan Iacob Hozevitul (5 august)

 
Singur lucrul meu din lume
Este mântuirea mea
Dacă eu nu văd de dânsa
Cine altul va vedea? Trup şi suflet dimpreună
De la Domnul mi s-a dat
Deci eu singur voi da seamă
Pentru cele ce-am lucrat.
Lucrul mântuirii mele
Este pentru veşnicie
Şi nu este dat a-l face
Decât numai singur mie.
Hotărârea este dată;
Trebuieşte ca să mor!
Nu ştiu când, poate chiar mâine
Sau în ceasul viitor.
După asta nu ştiu locul:
Poate unde dorm acum,
Poate unde stau, afară
Sau în casă, sau pe drum.
Nu cunosc apoi nici chipul
Întru care voi muri:
Pocăit sau încă slugă
La păcat mă voi găsi?
Dacă nu mor fără veste
Boala mă va anunţa;
Dar cu greutatea boalei
Voi putea a mă-ndrepta?
Mintea mea de mai lucrează
Dar cutremurul de munci,
Îi mai dă răgaz să cerce
Viaţa mea de pân-atunci ?
Poate inima atuncia
Să se moaie de căinţă
Dar la cuget mă încurcă
Câte am pe conştiinţă.
Împrejurul meu atuncia
Fraţii mei vor sta plângând,
Alţii vor să iscodească
Despre banii de comând!
De voi fi cumva cu stare
Ei vor folosi momentul
Să mă-ntrebe mai cu seamă
Dacă-i gata Testamentul!
Poate ei cu grija asta
Vor uita să dea de ştire
La părintele Duhovnic
Pentru Sfânta spovedire!
Va veni şi el la urmă
Să mă-ntrebe de păcate
Dar se leagă poate limba
Şi nici mintea nu mai poate.
Căci mai mult pe altă lume
Cugetarea mea va fi
Şi căinţa mea atuncia
Nu ştiu cum se va primi!
Arătări îngrozitoare
Ochii mei atunci văzând
Nici nu ştiu când iau în gură
Sfintele ce mi-or fi dând!
Ca să-mi fie moartea bună
Eu să pregătesc acum
A virtuţilor merinde
Să le am atunci pe drum!
Să-mi adun acum din vreme
Cele ce voi socoti
Că la ziua de pe urmă
Nu le pot agonisi.
Spovedirea cea curată
Şi cu duhul umilit
Cum şi paza despre toate
Carii dau de poticnit.
Dacă Sfânta spovedire
Nu-i întreagă şi curată
Vremea despărţirii noastre
Ne va fi înfricoşată!
Căci atunci amar ne vine
Când vedem a noastră stare
Şi de vămile cumplite
Nu avem nici o scăpare!
Frică mare ne cuprinde
Că nu ştim în veşnicie,
Muncă veşnică ne-aşteaptă?
Ori nespusă veselie ?!
Deci să am mereu în minte
Că la urmă am să mor
Şi de trup se va desparte
Sufletul nemuritor!
Dacă clipa cea de-acuma
Ar fi clipa cea din urmă
Am nădejde de scăpare
Dacă viaţa mi se curmă?
Mă gândesc că după moarte
Trupul meu va fi sluţit
Nemişcat, fără simţire
Cu miros nesuferit!
La biserică ducându-l
Preoţii cu rugăciune
Pogorâ-se-va în groapă
Să devie putrejune!
Pomenirea lui cu sunet
Va să piară de pe lume
Şi cu vremea pământenii
Vor uita de al meu nume.
Iată cum se trece slava
Trupului de pe pământ
De a căruia plăcere
Toată viaţa mă frământ.
Deci mereu să iau aminte
La tot pasul meu din viaţă
Căci atârnă mântuirea
Chiar din clipa cea de faţă!
O prea milostive Doamne
Să nu laşi până-n sfârşit
Să amân eu pocăinţa
Cel prea mult ticăloşit!
Pomenirea despre moarte
(Glasul trâmbiţii de-apoi)
Neîncetat să mă trezească
Ca alarma la război!
Eu în lume las o dâră
Pe o carte tăinuită
Care-mi face după moarte
Toată viaţa mea vădită.
Frică-mi este că la urmă
Scrise nu se vor afla
Faptele care în viaţă
A le face se cădea!
Iară relele de care
Se cădea a mă feri
Poate toată, vai de mine,
Cartea ceia vor mânji!
Azi când cuget vremea morţii
Înainte mi se-arată
Cum atunci se va deschide
Pentru mine judecată!
Un arap rânjind la stânga
Îmi citeşte o carte groasă
Întru care este toată
Fapta mea cea ticăloasă!
Iar la dreaptă, stând de faţă
Îngerul cu chip scârbit
Dintr-o mică carte spune
Binele ce-am săvârşit!
Dacă este hotărâre
Ca să meg la fericire
Îngerii cu bucurie
Vor veni spre însoţire.
Iar de nu se află scrise
Fapte vrednice de milă
Demonii la întuneric
Mă vor stăpânii cu silă!
Vai de ticălosul suflet
Care-n iad se osândeşte
Chin mai mare este gândul
Că “în veci NU SE SFÂRŞEŞTE”
Când va fi aproape vremea
Judecăţii viitoare
Vor fi semne mari în lună
Şi în stele şi în soare.
Judecata va să vină
Ca un furt fără de veste
Şi fiind noi în păcate
Pocăinţă nu mai este!
Râu de foc va arde totul
Oamenii şi împărăţii
Dobitoace, peşti şi păsări
Cu tot felul de stihii
Glasul îngereştii trâmbiţi
Va suna din patru “torţi”
Şi pe trupul meu acesta
Îl va ridica din morţi!
Va chema din nou pe suflet
Din porunca lui Hristos
Ca să se împreuneze
Iar cu trupul cel de lut.
Sufletul atunci cu trupul
Nemurire va lua
Dar nu ştiu; pentru perzare
Sau spre fericirea mea.
Dumnezeu cu Sfânta Cruce
Va veni atunci pe nori
Întru toată Slava Sfântă
Ca un drept judecător …

Pro Life sau Pro Choice?



Sursă foto
Ierodiacon Serafim Pantea
Toată lumea îl ține de rău pe Irod pentru că a ucis 14000 de prunci căutându-l pe Hristos. Chiar și unii dintre cei care apără „dreptul“ la avort îl ponegresc pe Irod.
Tehnic, se numește avort orice pierdere a sarcinii dar ceea ce este mult discutat și contestat nu este pierderea involuntară ci cea care se face cu bună știință și prin alegerea de a face acest lucru. De aceea, ca să nu avem neînțelegeri, acest articol se referă strict la ceea ce se face cu bună știință și este un act al voinței.
Știu că mulți au păreri foarte clare, dure și considerate în general imuabile în această privință și nici n-ar putea să fie altfel. Este o problemă atât de dureroasă încât „glas în Rama s-a auzit, plângere și tânguire multă; Rahela își plânge copiii și nu voiește să fie mângâiată pentru că nu mai sunt“. Iar în fața durerilor atât de mari, oamenii arareori pot sta nepăsători. Iau ori partea unora ori a altora și justifică prin diverse argumente mai mult sau mai puțin concludente poziția pe care o au. Este normal ca atitudinile să fie tranșante în asemenea cazuri.
Eu cred că omul este liber și în primul rând este liber să gândească înainte de a face un lucru. Cine nu-și manifestă libertatea în primul rând în gândire este un sclav care refuză să scoată nasul afară și să trăiască liber. Nu ne-a dat Dumnezeu minte ca să o mumificăm și s-o avem intactă și neatinsă și după 1000 de ani.
Dacă a ajuns cineva să-și pună problema dacă este pro life (pentru viață) sau pro choice (pentru dreptul de a alege) eu spun că a ajuns mult prea departe. Procesul gândirii ar trebui să înceapă mult mai de la rădăcină. Eu aș spune că sunt pentru dreptul de a alege (pro choice) al fiecărui om. Fiecare om are dreptul să aleagă dacă stă cuminte sau dacă alege să facă diverse lucruri cu o altă persoană, lucruri care de obicei se fac în cadrul unei familii. Asta este alegerea în care cred eu.
Dreptul de a alege, în această privință, se oprește la a face sau a sta cuminte. Fiecare alegere pe care o facem aduce anumite consecințe. Acceptarea sau neacceptarea consecințelor nu fac obiectul unei noi alegeri chiar dacă uneori așa pare. Ne păcălim și ni se pare că putem face slalom printre consecințele propriilor noastre alegeri, alegând sau respingând asumarea lor. Fiecare refuz însă ne adâncește mai mult în noapte.
Un om face un lucru rău și apoi fuge de justiție. Devine căutat și proscris, vânat și în cele din urmă ajunge să nu mai poată trăi așa cum credea de la bun început că vrea să-și trăiască viața. Și dacă de un polițist te mai poți ascunde, de conștiință, niciodată. De coșmaruri și de depresii, de glasurile pe care le aude omul în somn sau uneori chiar treaz nu poți fugi nici în calmante, nici în alcool și nici în droguri. Se spune că ochii celui pe care-l ucizi te urmăresc toată viața dacă ai apucat să-i privești înainte.
S-a umplut lumea de Irozi. Pentru că unul singur a reușit să omoare 14000 de prunci care nici nu puteau să se apere și nici să spună ceva. Acum, în ziua de azi, dacă ar fi doar 14000 într-un an ne-am putea socoti de-a dreptul sfinți.
Omorârea unui copil nenăscut nu este dreptul nimănui cu nimic mai mult decât omorârea unui copil nou născut. Iar omorârea unui copil nou născut nu este dreptul nimănui cu nimic mai mult decât omorârea unui copil măricel. Și la fel omorârea unui copil de orice vârstă nu este dreptul nimănui cu nimic mai mult decât omorârea unui om în general.
Eu propun ca orice atitudine ați avea să fiți consecvenți. Dacă susțineți avortul, susțineți și omorurile în general. Orice părinți să aibă dreptul să-și omoare copiii măcar până la majorat. Sunt ai lor, au acte pentru ei, de ce ar trebui să-și strice viața hrănindu-i și încălzindu-i și purtându-i prin școli? Iar dacă vi se pare cumva șocant ceea ce tocmai am spus, poate ar fi bine să fiți, așa cum am spus, consecvenți și să vă hotărâți ce vreți. Alegerea pe care o faci pentru altul ajunge să fie alegerea pe care o faci pentru tine. Ce vrei? Viață sau moarte? Na, ia și alege.
Sursă: Doxologia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile