Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

marți, 16 aprilie 2013

Umanitar: Anamaria este o tanara mamica din Galati care are nevoie de ajutorul nostru



Fotografie1578 
Buna ziua,
Ma numesc Lungu Lucy Anamaria,am 20 de ani si sunt din Galati. 6 ani de zile am stat in Grecia. Locuiam la mama mea pana cand m-a dat afara din casa, ea  fiind recasatorita si avand 2 copii cu actualul sot, care nu m-a dorit niciodata in noua lor familie.Eu atunci obligatoriu am renuntat la liceu si mi-am gasit de munca pentru a ma putea intretine .Acolo unde lucram am cunoscut un baiat de cetatenie greaca  si cu un an mai mare decat mine. Am avut o relatie frumoasa pana cand dupa un an am ramas  insarcinata. Din acel moment s-a schimbat totul. Familia lui dupa  ce a aflat s-au schimbat complet fata de noi. Nu au fost de accord cu copilul si dintr-o data nici cu relatia noastra. Nu vroiau copilul si imi spuneau ca trebuie sa fac avort neaparat. La fel si parintii mei. El mi-a spus ca orice decizie as lua, ar fi alaturi de mine. Asa a plecat de la parintii lui si a rupt orice legatura cu ei si ne-am mutat impreuna in casa unui prieten in care nu aveam curent electric. Eu de la inceput am vrut copilul si m-am bucurat enorm de darul ce mi-a dat Dumnezeu de a da viata. Este cel mai frumos lucru in viata unei femei. Dar eram derutata ca nu stiam ce voi face. Am ramas si fara munca, el la fel nu muncea si ne era foarte greu fara lumina, apa calda si fara caldura si multe alte lipsuri. La un moment dat am vrut sa venim in tara dar nu vroiam sa-mi las copilul fara tata deoarece el nu a fost de acord sa vina cu mine si am zis ca o sa ramanem acolo si o trecem impreuna prin toate. Zilele treceau si burta mea se facea din ce in ce mai mare. Cand am ajuns in luna a 6-a, dupa multe cautari, el si-a gasit de munca, dar din cauza crizei economice nu il plateau. Il amanau pe zi ce trece pana cand, dupa 2 lun,i l-au dat afara ca nu aveau sa-i dea banii care ii datorau. Ne descurcam de pe o zi pe alta. Ne era foarte greu dar ne-a ajutat Dumnezeu si am reusit sa ajungem sanatosi pana cand a venit momentul sa nasc. Pe 30 Ianuarie am dat viata unui baietel perfect sanatos. A fost cea  mai frumoasa clipa din viata mea cand i-am auzit plansul pentru prima oara. Perioada sarcinii a fost cea mai grea perioada a vietii mele dar s-a meritat pentru ca totul a fost pentru un motiv: pentru baietelul meu. Dupa ce am nascut au trecut cateva zile si cand a venit ziua sa ies din maternitate, tatal copilului cu care am trecut peste atatea greutati pentru a fi o familie, m-a sunat si mi-a spus ca el nu este pregatit pentru a fi tata si ca nu ne mai vrea nici pe mine nici pe bebe si sa nu-l mai caut niciodata. Atunci m-am simtit ingrozitor. Nu stiu ce l-a facut sa ia decizia asta si ce s-a intamplat de fapt dar de pe o zi pe alta el nu mai vrea nimic. Nu stiam ce sa fac, incotro sa o iau. Aveam atatea planuri impreuna si dintr-o data s-a sfarsit totul. Atunci mie nu mi-a ramas decat sa vin in tara la bunicii mei. M- ajutat a o prietena si m-a tinut la ea doua saptamani, mi-a dat si bani de bilete si am venit in tara cu bebelusul meu.
Acum stau in Galati la bunicii mei si ne descurcam foarte greu. Ei nu au decat o pensie lunara de 10 milioane impreuna si eu nu am nici un venit. Imi  caut de munca dar din cauza ca nu am terminat liceul, nu ma primeste nicaieri. Si pentru copil imi trebuiesc foarte multe lucruri pe care nu le pot lua din cauza situatiei financiare de aceea, va scriu pentru a va cere ajutorul. Numarul meu de contact este 0755 43 77 92.
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile