Pune o fapta buna la temelia Clinicii Nera

joi, 2 mai 2013

De ce nu ne asculta Dumnezeu rugaciunile...


Un gand despre noi toti transmis de Mia, multumesc, Mia!
Eu am pierdut numarul gandurilor care imi napadesc mintea in timpul rugaciunilor in Biserica si acasa. Imi pare atat de rau, ma caiesc, sunt si cuvintele duhovnicului din filmulet, cat timp sa imi mai para rau pentru aceasta, de ce nu ma pot indrepta oricat de mult as dori? Nu stiu cum Dumnezeu are atata rabdare sa ne mai asculte daca intr-adevar ne rugam vreodata cu ravna, cu durere si iubire in suflet, cand ii inaltam o rugaciune din adancul sufletului.

Pentru ca mi-a placut un comentariu de pe youtube, unde este postat filmuletul, l-am adus si aici:

Uploaded by TheOrtodoxia on Apr 25, 2011

Adevarat! Foarte adevarat! Dar unii poate nu merg sa se roage, sa ii ceara ceva Domnului, ci doar pentru a-I fi alaturi, pentru a-I multumi sau pur si simplu pt a-L simti mai aproape, caci in casa Domnului nu este ca in propria casa. Uite asta nu au aratat, ar fi fost frumos sa arate si un om care gandea "Doamne ce bine e langa Tine, iti multumesc ca m-ai invrednicit sa ajung in casa Ta si sa ascult slujba".... Oricum rusii au filme religioase frumoase in general, bravo!
raeuska 3 days ago



Mai multe gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiti liberi sa-mi comentati gandurile